5 mitai apie transporto priežiūrą

Kiekvienas ypač, neseniai pradėjęs vairuoti žmogus, iš savo draugų bei artimųjų gauna nemažai patarimų kaip prižiūrėti mašiną. Tačiau apie transporto priemonių priežiūrą egzistuoja nemažai mitų, kuriais neverta tikėti. Tad štai pateikiame 5 teiginius, kurie ne tik yra klaidingi, tačiau kai kurie iš jų gali net ir pakenkti automobiliui.

 

 

Į servisą važiuosiu tik atsiradus gedimui

 

Mašinos gedimai ne visada pastebimi eiliniam vairuotojui. Jei mašina neiskleidžia keistų garsų ar ekrano skydelyje nedega tam tikros apie gedimą pranešantys ženklai, dar nereiškia kad mašina neturi gedimų. Svarbu laikas nuo laiko nuvežti patikrinti automobilį į servisą pas specialistus. Juk galbūt sužinosite, jog jūsų transporto priemonei nedelsiant reikalingas turbinų remontas. Rinkitės tokį servisą, kuris ne tik nustatyti tačiau čia pat ir pataisyti atrastus gedimus, na, pavyzdžiui, kad ir čia: https://www.salvis.lt/turbinu-remontas.

 

Automobilį galima plauti su bet kokiomis priemonėmis

 

Nors tai gali atrodyti kaip puikus būdas taupyti pinigus, automobilio plovimas indų muilu ar skalbimo priemonėmis iš tikrųjų kenkia automobilio vaško dangai. Užuot paskatinę  dažų skilimą ir rūdžių žymių atsiradimą, sumokėkite šiek tiek daugiau už automobilio plovimo skystį.

 

Originalios detalės nėra būtinos

 

Tai toks pats mitas kaip ir teiginys, jog patikėjus taisyti gedimus visiškai tame patirties neturinčiam kaimynui, jūsų transporto priemonei bus atliktas kokybiškas turbinų remontas. Originalios detalės užtikrins jog jūsų transporto priemonė sveiks sklandžiai ir patikimai, o neoriginalios – priešingai – gali sukelti nemalonumų jau sekančią dieną.

 

Būtina keisti visas 4 padangas iš karto

 

Tikriausiai esate girdėję patarimą, kad reikia pakeisti visas padangas vienu metu, net jei abiejose padangose liko pakankamai sukibimo ir protektoriaus. Tačiau tikroji tiesa tokia, jog nereikia keisti visų keturių automobilio padangų iš karto. Vis dėlto svarbu yra tikrai patikrinti padangos protektoriaus gylį ir apsvarstyti galimybę jį pakeisti tik tada, kai padanga bus nusidėvėjusi ir nebetinkama naudoti. Tačiau kuomet keičiate vieną padangą, turėkite omenyje jog naujoji padanga tuti būti tokio pat dydžio ir protektoriaus gylio kaip ir kitos padangos.

 

Viską galima susiremontuoti pačiam

 

Visi pažįstame bent vieną asmenį, kuris yra užsispyręs ir įsitikinęs, jog visus mašinos gedimus gali sutaisyti pats. Todėl neveža automobilio tvarkyti pas specialistus, o viską bando pasidaryti savomis rankomis. Na taip, nežymius gedimus galbūt įmanoma pataisyti ir eiliniam vairuotojui. Tačiau kai, pavyzdžiui, reikalingas variklio ar turbinų remontas, patirties neturintis automobilio savininkas pats tvarkydamas šią problemą tikėtina, jog pridarys mašinai daugiau žalos nei naudos.

 

Taigi netikėkite viskuo, kas sakoma. Net ir daugybę vairavimo ir automobilių priežiūros patirties turintys žmonės gali vadovautis klaidingais stereotipais.

Naujausi įrašai

Kategorijos